Milli Məclisin növbəti plenar iclası keçirilib

Plenar iclaslar
27 may 2021 | 19:05   
Paylaşın:        

Mayın 27-də Milli Məclisin Sədri Sahibə Qafarovanın sədrliyi ilə parlamentin növbəti plenar iclası keçirilib. Əvvəlcə, iclasın 15 bənddən ibarət gündəliyi təsdiqlənib. Sonra gündəlikdəki məsələlərə baxılıb.

İclasda “Azərbaycanın mədəniyyət paytaxtı – Şuşa şəhəri haqqında” qanun layihəsini ikinci  oxunuşda Mədəniyyət komitəsinin sədri Qənirə Paşayeva təqdim edib. Bildirilib ki, qanun layihəsinin birinci oxunuşu zamanı deputatlar müsbət fikirlər söyləyib, konseptual baxımdan sənədi dəstəkləyiblər. Bununla yanaşı, layihəyə bir sıra təkliflər də irəli sürülüb. Verilən təkliflər qanunvericilik təşəbbüsü subyekti ilə müzakirə edilib və onların bəziləri   qanunun qəbulundan sonra onun tətbiqi ilə bağlı qəbul ediləcək direktiv sənədlərdə öz əksini tapacaq. Qeyd edilib ki, ötən gün qanun layihəsi 4 komitənin birgə iclasında ikinci oxunuşda geniş müzakirə olunub və yekdilliklə dəstəklənib. Qanunun qəbulu Prezident tərəfindən Azərbaycanın mədəniyyət paytaxtı elan edilmiş qədim Şuşa şəhərinin qorunmasına, bərpasına, inkişafına və təbliğinə töhfə verəcək.

Qanun layihəsi Şuşa şəhərində dövlət siyasətinin əsas istiqamətlərini; Şuşa ərazisində və onun mühafizə zonasında hüquqi tənzimləməni; abidələrin bərpası, qorunması, öyrənilməsi, istifadəsi və təbliğini; ətraf mühitin mühafizəsini; Şuşa ərazisində tikinti, memarlıq və şəhərsalma fəaliyyətini; nəqliyyatın təşkilini; sahibkarlıq, reklam, turizm kimi fəaliyyətləri; həmçinin Şuşada beynəlxalq səviyyəli tədbirlərin keçirilməsini və digər bir sıra mühüm məsələləri tənzimləyəcək.

Müzakirələr zamanı komitə sədri Tahir Rzayev, deputatlardan Vahid Əhmədov, Aydın Mirzəzadə, Jalə Əliyeva, Erkin Qədirli, Fəzail Ağamalı, Qüdrət Həsənquliyev, Sahib Alıyev  Şuşanın tarixindən, onun ölkənin siyasi və mədəni həyatında oynadığı rolundan bəhs ediblər, bir sıra təkliflərini səsləndiriblər. Millət vəkilləri qanun layihəsini yüksək dəyərləndiriblər.

Milli Məclis Sədrinin birinci müavini, Hüquq siyasəti və dövlət quruculuğu komitəsinin sədri Əli Hüseynli deputatların çıxışlarında səslənən bir sıra məsələlərə aydınlıq gətirib. Komitə sədrləri Qənirə Paşayeva və Siyavuş Novruzov millət vəkillərinin toxunduğu bəzi məqamlara münasibət bildiriblər.

Müzakirələrin sonunda “Azərbaycanın mədəniyyət paytaxtı – Şuşa şəhəri haqqında” qanun layihəsi ikinci oxunuşda qəbul edilib.

Sonra Milli Məclisin Sədri Sahibə Qafarova diqqətə çatdırıb ki, gündəliyin ikinci məsələsi “Azərbaycan Respublikasının 2020-ci il dövlət büdcəsinin icrası haqqında” qanun layihəsidir. Layihə birinci oxunuşda müzakirə ediləcək. Spiker qeyd edib ki, “Büdcə sistemi haqqında” qanunda müəyyənləşdirilmiş qaydaya uyğun olaraq qanun layihəsi mayın 15-dək Milli Məclisə təqdim edilib. Eləcə də, Hesablama Palatasının rəyi vaxtında hazırlanıb, Milli Məclisə təqdim olunub.

“Azərbaycan Respublikasının 2020-ci il dövlət büdcəsinin icrası haqqında” qanun layihəsi barədə İqtisadi siyasət, sənaye və sahibkarlıq komitəsinin sədri Tahir Mirkişili  birinci oxunuşda məlumat verib. Bildirilib ki, 2020-ci ilin dövlət büdcəsi Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevin müəyyən etdiyi strateji inkişaf prioritetləri və sosial-iqtisadi siyasət istiqamətləri ilə uzlaşdırılaraq qlobal iqtisadiyyatda gedən proseslərin, COVİD-19 pandemiyasının və Vətən müharibəsinin icmal və dövlət büdcələrinin əsas  parametrlərinə ehtimal olunan təsirləri nəzərə alınmaqla çevik formada icra olunub.

Komitə sədri deyib ki, 2020-ci il, hər şeydən əvvəl, Azərbaycan Respublikasının dövlətçilik və müstəqillik tarixinə Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə işğal  altında olan ərazilərin azad edilməsi, işğalçı Ermənistan üzərində qazanılan möhtəşəm hərbi-siyasi-iqtisadi Qələbə ili kimi həkk olunub. 2020-ci ilin əvvəlindən başlayaraq dünyada COVID-19 pandemiyasının sürətlə yayılması iqtisadi fəallığın zəifləməsinə səbəb olub. Dünya neft bazarında  qiymətlərin kəskin ucuzlaşması iqtisadi böhranın əhatəliyini və kəskinliyini daha da artırıb. Pandemiyanın Azərbaycan iqtisadiyyatına mümkün mənfi təsirlərinin  azaldılması, əhalinin sosial rifahının qorunması və iqtisadi inkişafın davamlılığının  təmin edilməsi üçün dövlət tərəfindən həyata keçirilən tədbirlər nəticəsində ölkə iqtisadiyyatının daha kəskin enişinin qarşısı alınıb.

Məlumat verilib ki, 2020-ci ildə ölkəmizdə Ümumi Daxili Məhsul (ÜDM) real ifadədə 4.3% , o cümlədən  qeyri-neft sektoru üzrə əlavə dəyər istehsalı 2,6 faiz, neft sektorunda isə 7,0 faiz  azalıb. Lakin qeyri-neft ÜDM-in tərkibində aparıcı rola malik kənd təsərrüfatı üzrə 1,9 faiz, nəqliyyat və anbar təsərrüfatı üzrə 4,6 faiz, informasiya-rabitə sektoru üzrə 0,6 faiz, sənayenin qeyri-neft-qaz sektorunda məhsul istehsalı üzrə isə 12,5 faiz artım  müşahidə olunub. Həmçinin, 2020-ci ildə ölkəmizdə inflyasiyanın səviyyəsi 2.8%,  neftin bir barelinin orta illik qiyməti isə 43.7 dollar təşkil edib. COVİD-19 pandemiyası ilə mübarizə və onun fəsadlarının aradan qaldırılması büdcənin icrasına da təsir göstərərək, sosial məzmunlu xərclərin yüksəldilməsini labüd edib. Bununla yanaşı, müharibə şəraiti, döyüşün maliyyələşməsi, şəhid ailələrinə, əsgər və zabitlərə qayğının artırılması, işğaldan azad olan ərazilərin bərpası dövlət büdcəsinin icrasında mühüm hədəflərdən olub.

Diqqətə çatdırılıb ki, 2020-ci ildə dövlət büdcəsinin gəlirləri 24124,0 milyon manat proqnoza qarşı  24681,7 milyon manat təşkil edib. Proqnozla müqayisədə 557,7 milyon manat və ya 2,3 faiz cox icra olunub. 2020-ci il dövlət büdcəsinin xərcləri 27492,2 milyon  manat proqnoza qarşı 26416,3 milyon manat və ya 96.1% az icra edilib. Bildirilib ki, sosialyönümlü xərclərin 2020-ci il dövlət büdcəsində icrası xərclərin 36,5 faizi və ya 9654,2 milyon manat həcmində olub. Ümumiyyətlə, son 5 ildə sosialyönümlü xərclərin dövlət büdcəsinin xərclərində xüsusi çəkisi natural ifadədə 3.5 mlrd manat  və ya 1,6 dəfə artıb. Hesabat ilində dövlət büdcəsindən 1.7 milyard manatlıq səhiyyə xərclərinin icrası  təmin olunub.  İcbari Tibbi Sığortanın fəaliyyətini təmin etmək məqsədilə dövlət büdcəsindən  950 mln. manat vəsaitin icrası təmin edilib.  Ölkədə koronavirus (COVID-19) pandemiyası ilə mübarizə tədbirləri üçün 2 milyard manata yaxın vəsaitin icrası təmin olunub. Bu vəsaitdən sahibkarların  dəstəkləməsi üçün 460 milyon, əhaliyə birdəfəlik ödəniş üçün isə 450 milyon manat icra edilib. Qeyd olunub ki, 2020-ci ilin dövlət büdcəsində 1 734,6 milyon manat məbləğində kəsir (defisit)  yaranıb və bu proqnoza nisbətən 1 633,6 milyon manat və ya 2 dəfəyə yaxın azdır.

Çıxışının sonunda Tahir Mirkişili qeyd edib ki,  2020-ci il üçün dövlət büdcəsinin icrası əsas dövlət və sosial  vəzifələrin həyata keçirilməsi, Vətən müharibəsində qələbənin təmin olunması, əhalinin sosial müdafiəsinin daha da yaxşılaşdırılması, ölkədə makroiqtisadi sabitliyin qorunması, COVİD-19 pandemiyası ilə mübarizə və iqtisadi subyektlərin dəstəklənməsində  müsbət rol oynayıb.

Sonra maliyyə naziri Samir Şərifov çıxış edərək deyib ki, Azərbaycan Prezidenti, Ali Baş Komandan İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə XXI əsrin ən müasir döyüş strategiyasının tətbiqi və rəşadətli Azərbaycan Ordusunun şücaəti sayəsində 44 günlük Vətən müharibəsi nəticəsində işğalçı Ermənistan üzərində parlaq Qələbə qazanılıb, 30 ilə yaxın davam edən işğala son qoyulub, torpaqlarımızın azad olunması təmin edilib, ölkəmizin və Qarabağın həyatında yeni şərəfli səhifə açılıb. Bununla yanaşı, ötən ilin əvvəlindən başlayaraq ölkə iqtisadiyyatı ağır sınağa çəkilərək, iki xarici şokla üzləşib. Bu, ilk növbədə Koronavirus pandemiyası ilə bağlı problemlər və iqtisadiyyatın yeni reallıqlara uyğunlaşması, digər tərəfdən isə dünya bazarında xam neftə tələbatın azalması və bunun nəticəsində neft və neft məhsullarının qiymətlərinin kəskin şəkildə aşağı düşməsidir. Bu proseslər ölkə iqtisadiyyatına mənfi təsir göstərməklə, illik Ümumi Daxili Məhsulun azalmasını şərtləndirib, dövlət və icmal büdcələrinin gəlirlərinin formalaşmasında, eyni zamanda, dövlət büdcəsinin xərclərində əhəmiyyətli dəyişikliyin aparılmasını zəruri edib.

Qeyd edilib ki, pandemiyanın yaratdığı keyfiyyətcə yeni mühit əhalinin həssas sosial qruplarına, sahibkarlıq subyektlərinə, kiçik və orta biznesə, səhiyyə sahəsinə, dövlət şirkətlərinə dövlətin maliyyə dəstəyinin göstərilməsini zəruri edib. Ölkə Prezidentinin tapşırığına əsasən hökumət tərəfindən kompleks sosial-iqtisadi tədbirlər proqramı hazırlanıb və icrasına başlanıb. Bunları nəzərə alaraq, dövlət və icmal büdcələrinin prioritetliyi və ünvanlılığı artırılmaqla həyata keçirilib. Hesabat ilində bütün sosial öhdəliklərin vaxtında və tam həcmdə yerinə yetirilməsi ilə yanaşı, yeni yaranmış reallıqlara müvafiq olaraq pandemiya şəraitində işləyən tibb işçilərinə xüsusi əlavələr ödənilib, pandemiyadan zərər çəkən sahələrin dəstəklənməsi nəticəsində, pandemiyanın ölkə iqtisadiyyatına, əhalinin sağlamlığına və sosial-iqtisadi vəziyyətinə təsirinin endirilməsinə nail olunub. Pandemiyanın yaratdığı problemlərə baxmayaraq, ordu quruculuğu və hərbi potensialın gücləndirilməsi sahəsində də məqsədyönlü iş aparılıb.

Nazir öz çıxışında vurğulayıb ki, Prezident İlham Əliyevin iqtisadiyyatın idarə olunması istiqamətində atdığı çevik addımlar, həyata keçirilən qabaqlayıcı və tənzimləyici tədbirlər, habelə əvvəlki illərdə ölkəmizdə yaradılmış maliyyə ehtiyatlarından istifadə edilməsi dünya iqtisadiyyatında baş verən proseslərin ölkə iqtisadiyyatında yarada biləcək mənfi təsirlərin  əhəmiyyətli dərəcədə neytrallaşdırılmasına imkan verib. Eyni zamanda, manitar və fiskal siyasətin əlaqələndirilmiş şəkildə həyata keçirilməsi nəticəsində  manatın sabitliyi qorunub.  

Qeyd edilib ki, Azərbaycan dövlətinin pandemiya ilə mübarizə istiqamətində ötən il ərzində gördüyü tədbirlər beynəlxalq maliyyə qurumları tərəfindən də izlənilib. Belə ki,  Beynəlxalq Valyuta Fondu  Azərbaycan hökumətinin COVİD-19 pandemiyasına qarşı həyata keçirdiyi mübarizə tədbirlərinin, o cümlədən xəstəliyin yayılma surətinin azaldılması və insanların sağlamlığının qorunması ilə bağlı səhiyyə və iqtisadiyyat sahələrinə verdiyi dəstəyin, ölkənin həssas qrupuna aid vətəndaşlara verilən yardımın mühüm rolunu vurğulayıb.

Bildirilib ki, ötən il ərzində dövlət büdcəsinin xərclərinin kəskin optimallaşması həyata keçirilib və nəticədə bir sıra sahələrdə xərclərin kifayət qədər azaldılmasına nail olunub. Ümumiyyətlə, dövlət büdcəsinin xərclərinin icrası 96,1 faiz təşkil edib, 1 milyard 75 milyon vəsait istifadə olunmayıb. Strukturuna görə, xərclərin 16 milyard 657 milyon  manatı və yaxud 61,1 faizi cari xərclərə, 8 milyard 33 milyon manat və yaxud 30,4 faiz əsaslı xərclərə, 1 milyard 726 milyon manat və yaxud 6,5 faizi dövlət borcuna və öhdəliklərinə xidmətlə bağlı xərclərə yönəldilib. 2020-ci ilin dövlət büdcəsinin sosialyönümlü xərcləri 33,3 faiz və yaxud 8 milyard 805 milyon manat təşkil edib. COVİD-19 pandemiyası ilə mübarizə tədbirlərinə dair proqramın icrasına 1 milyard 970 milyon manat vəsait istifadə olunub. Burada səhiyyə tədbirləri üzrə xərclər 613 milyon manat təşkil edib. İqtisadi sferada fəaliyyət göstərən sahibkarlıq subyektlərinə dəstək məqsədilə xərclərə 813 milyon manat vəsait yönəldilib.  Əhalinin sosial baxımdan həssas qruplarına ödənişlər və digər sosial tədbirlər çərçivəsində  505 milyon manat vəsait ayrılıb. Bu tədbirlərlə yanaşı, Azərbaycan dövləti koronovirusla mübarizə sahəsində beynəlxalq səviyyəli tədbirlərdə də fəal iştirak edib. Ölkə Prezidentinin  tapşırığı ilə dövlətimiz tərəfindən beynəlxalq təşkilatlara və xarici ölkələrə yardım məqsədilə 39 milyon manat məbləğində vəsait ödənilib. Büdcənin icrası ilə bağlı bir sıra digər statistik rəqəmlər də  səsləndirilib.

Çıxışının yekununda maliyyə naziri Samir Şərifov bildirib ki, pandemiyanın mənfi təsirləri ilə əlaqədar sosial-iqtisadi baxımdan ağır keçən 2020-ci ildə Azərbaycan Prezidentinin rəhbərliyi ilə ölkəmizin üzləşdiyi çağırışlara müvafiq olaraq çevik sosial-iqtisadi tədbirlər həyata keçirilməklə ölkədə makro-iqtisadi sabitlik qorunub, maliyyə dayanıqlığı təmin edilib, qarşıya qoyulan vəzifələrin sabit maliyyələşməsinə nail olunub.

Sonra “Azərbaycan Respublikasının 2020-ci il dövlət büdcəsinin icrası haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanun layihəsinə və Azərbaycan Respublikasının 2020-ci il dövlət büdcəsinin icrasına dair illik hesabata Azərbaycan Respublikası Hesablama Palatasının rəyi təqdim edilib.

Hesablama Palatasının sədri Vüqar Gülməmmədov qanun layihəsinin və hesabatın  mövcud qanunvericiliyin tələblərinə uyğunluğunun qiymətləndirilməsi, büdcə parametrlərinin doğruluğunun və tamlığının qiymətləndirilməsi, icra olunmuş büdcə parametrlərinin təsdiq olunmuş göstəricilərə uyğunluğu, büdcə vəsaitlərinin xəzinə hesabına vaxtında daxil olması barədə fikirlərini açıqlayıb. Dövlət büdcəsinin icrası ilə bağlı Palatanın apardığı təhlillər barədə geniş məlumat verilib.

Müzakirələr zamanı çıxış edən komitə sədrləri Qənirə Paşayeva, Musa Quliyev,  deputatlardan Tahir Kərimli, Mahir Abbaszadə məsələ ilə bağlı fikirlərini söylədikdən sonra fasilə elan edilib.

Fasilədən sonra “Azərbaycan Respublikasının 2020-ci il dövlət büdcəsinin icrası haqqında” qanun layihəsinin müzakirələri davam etdirilib. Komitə sədri Zahid Oruc, Siyavuş Novruzov, deputatlar Elnur Allahverdiyev, Elman Nəsirov, Soltan Məmmədov, Azər Badamov, Fəzail Ağamalı dövlət büdcəsinin gəlir və xərcləri barədə öz fikirlərini açıqlayıblar, onun icrasını yüksək qiymətləndiriblər.

“Azərbaycan Respublikasının 2020-ci il dövlət büdcəsinin icrası haqqında” qanun layihəsi birinci oxunuşda qəbul edilib.

Maliyyə naziri Samir Şərifov aparılan səmərəli müzakirələrə görə təşəkkürünü ifadə edib, millət vəkillərinin səsləndirdiyi sualları ətraflı cavablandırıb.

İclasda Milli Məclisin Sədri Sahibə Qafarova bildirib ki, gündəliyin növbəti 9 məsələsi üçüncü oxunuşda olan qanun layihələridir.

Milli Məclis Sədrinin birinci müavini, Hüquq siyasəti və dövlət quruculuğu komitəsinin sədri Əli Hüseynli Azərbaycan Respublikasının Mülki Məcəlləsində və “Sığorta fəaliyyəti haqqında” qanunda dəyişiklik edilməsi barədə qanun layihəsini üçüncü oxunuşda təqdim edib. Layihə ölkə Prezidentinin 2016-cı il 6 dekabr tarixli 1138 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş "Azərbaycan Respublikasında maliyyə xidmətlərinin inkişafına dair Strateji Yol Xəritəsi"nin icrası, sığorta fəaliyyətinin tənzimlənməsi və ona nəzarət mexanizminin təkmilləşdirilməsi məqsədilə hazırlanıb.

Qanun layihəsi üçüncü oxunuşda qəbul olunub.

İqtisadi siyasət, sənaye və sahibkarlıq komitəsinin sədri Tahir Mirkişili “Dövlət satınalmaları haqqında” qanunda dəyişiklik edilməsi barədə qanun layihəsi  (üçüncü oxunuş) ilə bağlı çıxış edib. Sənəddə satınalma prosesində operativlik, çeviklik və əlçatanlıq səviyyəsinin yüksəldilməsi, elektron satınalmanın əhatə dairəsinin genişləndirilməsi, kotirovka sorğusu prosedurunun elektronlaşması, dövlət satınalmaları üzrə prosedurların təkmilləşdirilməsi, bu sahədə şəffaflığın və səmərəliliyin artması, elektron üsulla keçirilən satınalmaların sayının artması, nəzarət imkanlarının genişləndirilməsi nəzərdə tutulub.

Qanun layihəsi üçüncü oxunuşda qəbul edilib.

Sonra Milli Məclis Sədrinin birinci müavini, Hüquq siyasəti və dövlət quruculuğu komitəsinin sədri Əli Hüseynli Azərbaycan Respublikasının İnzibati Xətalar Məcəlləsində dəyişiklik edilməsi haqqında qanun layihəsi barədə üçüncü oxunuşda məlumat verib. Bildirilib ki, Məcəllədə ediləcək dəyişiklik “Dövlət satınalmaları haqqında” qanuna uyğunlaşdırma xarakteri daşıyır.

Qanun layihəsi üçüncü oxunuşda qəbul edilib.

Səhiyyə komitəsinin sədr müavini Rəşad Mahmudov “Tibbi sığorta haqqında” qanunda dəyişiklik edilməsi barədə layihəni üçüncü oxunuşda  təqdim edərək bildirib ki, sənəd tibbi xidmətlər üçün müraciət edən şəxslərin dəstəklənməsinə, onların tibb müəssisəsinə müraciət imkanlarının artırılmasına xidmət edəcək.

Qanun layihəsi üçüncü oxunuşda qəbul olunub.

Növbəti məsələ - “Azərbaycan Respublikasının dövlət sərhədi haqqında” qanunda dəyişiklik edilməsi barədə qanun layihəsi (üçüncü oxunuş) ilə bağlı deputat Arzu Nağıyev çıxış edib. Sənəddə qanunun təsir dairəsində olan ictimai münasibətlərin dəqiq tənzimlənməsi və təkmilləşdirilməsi məqsədilə bir sıra düzəlişlər təklif olunur.

Qanun layihəsi üçüncü oxunuşda qəbul olunub.

Sonra Arzu Nağıyev gündəliyin mahiyyətcə bir-birinə yaxın olan digər iki məsələsi - Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsində və Vergi Məcəlləsində dəyişiklik edilməsi haqqında qanun layihəsini və Azərbaycan Respublikasının 1994-cü il 23 sentyabr tarixli 886 saylı Qanunu ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikası Silahlı Qüvvələrinin qarnizon və qarovul xidmətləri nizamnaməsi”ndə, 1994-cü il 23 sentyabr tarixli 887 saylı Qanunu ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikası Silahlı Qüvvələrinin Daxili xidmət nizamnaməsi”ndə, 1997-ci il 3 oktyabr tarixli 377-IQ nömrəli Qanunu ilə təsdiq edilmiş “Hərbi xidmətkeçmə haqqında Əsasnamə”də, “Vətən uğrunda həlak olanların xatirəsinin əbədiləşdirilməsi haqqında”, “Tarix və mədəniyyət abidələrinin qorunması haqqında”, “Gənclər siyasəti haqqında” və “Azərbaycan Respublikasının Dövlət Himnindən istifadə qaydaları haqqında” qanunlarda dəyişiklik edilməsi barədə sənədi üçüncü oxunuşda təqdim edib. Bildirilib ki, dəyişikliklər Vətən Müharibəsi Qəhrəmanı adı verilmiş şəxslər üçün nəzərdə tutulmuş imtiyazlarla bağlıdır.

Hər iki qanun layihəsi ayrı-ayrılıqda səsə qoyularaq üçüncü oxunuşda qəbul edilib.

Əmək və sosial siyasət komitəsinin sədri Musa Quliyev “Məşğulluq haqqında” qanunda dəyişiklik edilməsi barədə qanun layihəsini üçüncü oxunuşda diqqətə çatdırıb. İşsiz şəxslərin özünüməşğulluğunun təşkili qaydasını təsbit edən mövcud qanunvericiliyin təkmilləşdirilməsi məqsədilə hazırlanmış layihədə bu sahədə nəzarətin və şəffaflığın artırılması nəzərdə tutulur.

Qanun layihəsi üçüncü oxunuşda qəbul edilib.

İclasda Aqrar siyasət komitəsinin sədri Tahir Rzayev Torpaq Məcəlləsində, İnzibati Xətalar Məcəlləsində, “Antiinhisar fəaliyyəti haqqında”, “Enerji resurslarından istifadə haqqında”, “Yerin təki haqqında”, “Qaz təchizatı haqqında”, “Energetika haqqında”, “Lisenziyalar və icazələr haqqında” və “Tikinti və infrastruktur obyektləri ilə əlaqədar investisiya layihələrinin xüsusi maliyyələşmə əsasında həyata keçirilməsi haqqında” qanunlarda dəyişiklik edilməsi barədə qanun layihəsi (üçüncü oxunuş) ilə bağlı məlumat verib.  Qeyd olunub ki, adı çəkilən qanunlara təklif edilən dəyişikliyə birinci və ikinci oxunuşda müsbət münasibət bildirilib.

Qanun layihəsi üçüncü oxunuşda qəbul edilib.

Sonra Təbii ehtiyatlar, energetika və ekologiya komitəsinin sədri Sadiq Qurbanov “Elektrik enerjisi istehsalında bərpa olunan enerji mənbələrindən istifadə haqqında” qanun  layihəsini ikinci oxunuşda təqdim edib. Bildirilib ki, sənədin birinci oxunuşu zamanı deputatlar bir sıra təkliflər irəli sürüblər. Həmin təkliflər gələcəkdə qanunun tətbiqi zamanı hökumət tərəfindən hazırlanacaq normativ-hüquqi aktlarda nəzərə alınacaq.

5 fəsil 20 maddədən ibarət olan qanun elektrik enerjisi istehsalında bərpa olunan enerji mənbələrindən istifadənin hüquqi, iqtisadi və təşkilati əsaslarını, habelə bərpa olunan enerji mənbələrindən elektrik enerjisi istehsalının təşviq edilməsi üçün dəstək mexanizmlərini müəyyən edir və bu sahədə yaranan münasibətləri tənzimləyir.

Deputatlar Qüdrət Həsənquliyev, Fəzail Ağamalı, Naqif Həmzəyev öz fikirlərini bildirdikdən sonra qanun layihəsi səsə qoyularaq ikinci oxunuşda qəbul edilib.

Gündəliyin digər məsələsi - “Dövlət qulluğu haqqında” qanunda dəyişiklik edilməsi barədə qanun layihəsi ilə əlaqədar Hüquq siyasəti və dövlət quruculuğu komitəsinin üzvü Kamal Cəfərov ikinci oxunuşda məlumat verib. Deputat birinci oxunuşda verilən təkliflərin araşdırıldığını deyib və bununla bağlı ətraflı izahat verib.

Layihədə təklif edilən dəyişikliklər dövlət qulluğu sistemində idarəetmənin təkmilləşdirilməsi, dövlət orqanlarının kadr potensialının inkişaf etdirilməsi və onların fəaliyyətində səmərəliliyin artırılması, dövlət orqanı rəhbərinin Dövlət İmtahan Mərkəzindən kənar dövlət qulluğuna qəbul edə biləcəyi dövlət qulluğu vəzifələrinin dairəsinin müəyyən edilməsi və digər mühüm məsələlərin tənzimlənməsi məqsədilə hazırlanıb.

Deputatlar Qüdrət Həsənquliyev, Afət Həsənova, Etibar Əliyev sənəd barədə öz fikirlərini açıqlayıblar. Kamal Cəfərov səsləndirilən fikirlərə münasibət bildirdikdən sonra qanun layihəsi ikinci oxunuşda qəbul edilib.

Daha sonra “Kredit ittifaqları haqqında” qanunda dəyişiklik edilməsi barədə qanun layihəsini İqtisadi siyasət, sənaye və sahibkarlıq komitəsinin üzvü Anar Məmmədov birinci oxunuşda təqdim edib. Bildirilib ki, sənəd kredit ittifaqının hər bir borcalanı haqqında məlumatın kredit bürosuna və Mərkəzi Bankda yaradılan mərkəzləşdirilmiş kredit reyestrinə təqdim etməsini nəzərdə tutur. Qanuna təklif olunan yeni 15-1-ci maddə mərkəzləşdirilmiş kredit reyestri və kredit büroları ilə kredit ittifaqları arasında məlumat mübadiləsini tənzimləyir. Əlavəyə əsasən, kredit ittifaqı hər bir borcalan haqqında məlumatı ən azı bir kredit bürosuna və Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankının müəyyən etdiyi qaydada Mərkəzi Bankda yaradılan mərkəzləşdirilmiş kredit reyestrinə təqdim etməlidir. Qeyd olunur ki, kredit ittifaqı tərəfindən borcalan barədə məlumatın kredit bürosuna təqdim edilməsi və kredit bürosundan alınması qaydası "Kredit büroları haqqında" qanunla tənzimlənir.

Komitə sədri Siyavuş Novruzov, deputatlar Aydın Hüseynov, Məlahət İbrahimqızı, Vüqar Bayramov, Fəzail Ağamalı, Tahir Kərimli sənəd barədə öz fikirlərini söyləyiblər.

İqtisadi siyasət, sənaye və sahibkarlıq komitəsinin sədri Tahir Mirkişili çıxışlarda səslənən bəzi məqamlar barədə aydınlıq gətirib. 

Qanun layihəsi birinci oxunuşda qəbul edilib.

Sonra Milli Məclis Sədrinin birinci müavini, Hüquq siyasəti və dövlət quruculuğu komitəsinin sədri Əli Hüseynli İnzibati Xətalar Məcəlləsində dəyişiklik edilməsi haqqında qanun layihəsi (birinci oxunuş) ilə bağlı bildirilib ki, bu sənəd “Kredit ittifaqları haqqında” qanunda dəyişiklik edilməsi barədə layihə ilə birbaşa bağlıdır. Təklif olunan dəyişikliklər bank və ya bank olmayan kredit təşkilatı tərəfindən mərkəzləşdirilmiş kredit reyestrinə və kredit bürosuna, eləcə də Kredit ittifaqı tərəfindən mərkəzləşdirilmiş kredit reyestrinə və kredit bürosuna müvafiq qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş məlumatların müəyyən olunmuş qaydada və müddətdə təqdim edilməməsinə, yaxud tam, düzgün və ya vaxtında təqdim edilməməsinə görə inzibati məsuliyyəti nəzərdə tutur.

Qanun layihəsi birinci oxunuşda qəbul olunub.

Milli Məclisin Sədri Sahibə Qafarova iclasın sonunda nitq söyləyib.

Spiker öz çıxışında bildirib ki, sabah, may ayının 28-də xalqımız Respublika gününü qeyd edəcəkdir. 103 il bundan əvvəl Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin yaranması xalqımızın çoxəsrlik dövlətçilik potensialının yeni tarixi şəraitdə təzahür etməsi və müstəqillik arzusunun gerçəkləşməsi idi. Demokratik və dünyəvi dövlət quruculuğu yolunda atılan inamlı addımlar, bu günün parlamentarizm modelinə uyğun gələn qanunvericilik orqanının təsis edilməsi Azərbaycan xalqının demokratik düşüncəyə və həyat tərzinə, ümumbəşəri dəyərlərə bağlı olduğunu göstərmiş, təkcə ölkəmizin deyil, bütün müsəlman Şərqinin siyasi təkamülündə mühüm rol oynamışdır. 

Sədr qeyd edib ki, bugünkü  Azərbaycan Respublikası XX əsrin əvvəllərində mövcud olmuş Xalq Cümhuriyyətinin varisidir. İnamla söyləmək olar ki, Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin yaratdığı ənənələr Azərbaycan dövlətinin fəaliyyətində layiqincə davam və inkişaf etdirilir. Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə dövlətimizin ən böyük problemi həll edilmiş, ərazi bütövlüyümüz bərpa olunmuş, Azərbaycana qarşı ərazi iddiasına düşənlərə layiq olduqları yer göstərilmişdir.

Sahibə Qafarova vurğulayıb ki, bu gün Azərbaycan Respublikası gələcəyə inamla baxan, geniş bir bölgədə söz sahibi olan qüdrətli dövlətdir. Əminliklə demək olar ki, möhtərəm Prezidentimizin uzaqgörən siyasəti sayəsində qələbədən qələbəyə addımlayan Azərbaycan dövləti qarşıdakı illərdə daha böyük uğurlara imza atacaq, dünyanın sayılıb-seçilən dövlətləri sırasında yerini qoruyub saxlayacaq və daha da inkişaf edəcəkdir.    

Milli Məclisin Sədri deyib: “Hörmətli həmkarlar, Respublika günü münasibəti ilə mən sizin hər birinizi səmimi qəlbdən təbrik edirəm! Eyni zamanda, təklif edirəm ki, möhtərəm Prezidentimiz İlham Əliyevə və Birinci vitse-prezident Mehriban xanım Əliyevaya Milli Məclis adından təbrik məktubları ünvanlayaq. Azərbaycan dövlətinin daha da möhkəmlənməsi və inkişaf etməsi, xalqımızın rifahının yüksəlməsi naminə dəyərli fəaliyyətlərində onlara yeni uğurlar arzulayaq”. 

Spikerin  bu fikirləri deputatlar tərəfindən razılıqla və alqışlarla qarşılanıb.

Sonra Sahibə Qafarova parlamentin fəaliyyətini işıqlandıran media nümayəndələrini  bayram münasibəti ilə təbrik edib.

Bununla Milli Məclisin iclası başa çatıb.

Milli Məclisin Mətbuat və
ictimaiyyətlə əlaqələr şöbəsi



Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisi — Azərbaycan Respublikasında qanunvericilik hakimiyyətini həyata keçirən dövlət hakimiyyəti orqanı. Birpalatalı orqan olub 125 deputatdan ibarətdir. Deputatlar majoritar seçki sistemi, ümumi, bərabər və birbaşa seçki hüququ əsasında sərbəst, şəxsi və gizli səsvermə yolu ilə seçilirlər. Azərbaycan Respublikası Milli Məclisinin hər çağırışının səlahiyyət müddəti 5 ildir.

AZ EN RU